Cesta k vyšší efektivitě i ziskům nemusí být složitá

CO NABÍZÍME?

Usnadněte si řízení vaší firmy a zaměstnanců, šetřete čas a mějte všechno pod dokonalou kontrolou. Zákazníkům poskytujeme outsourcing v oblasti back-office, personalistiky a HR strategií.
Nabízíme profesionální produkty přinášející vyšší efektivitu a nižší nákladovost. Věnujte pozornost svému oboru podnikání či budování vztahů se zákazníky a ostatní povinnosti nechte na nás.

5 DŮVODŮ PROČ SI NÁS VYBRAT

Na trhu působíme více než 20 let
Poskytujeme individuální řešení na míru
Držíme krok s inovacemi
Za svojí prací si stojíme
Nabízíme otevřené jednání a férovost

BACK OFFICE SERVIS

PROVOZNÍ PROCESY, BĚŽNÝ CHOD A SPRÁVA ORGANIZACE

PROVOZNÍ PROCESY, BĚŽNÝ CHOD A SPRÁVA ORGANIZACE

JEDNÁNÍ S INSTITUCEMI

Vyřizování úředních záležitostí na základě plné moci

SPRÁVA DATOVÉ SCHRÁNKY

Sledování datové schránky a předávání korespondence kompetentním osobám

VNITROFIREMNÍ SOFTWARE

Implementace a správa vnitrofiremního software na správu zakázek a zvýšení ziskovosti

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Příprava a zpracování zákonem stanovených dokumentů pro podnikatelský subjekt

EVIDENCE VÝKONU ZAMĚSTNANCŮ

Evidence interních výkonů vašich zaměstnanců a systém hodnocení efektivity

VNITŘNÍ SMĚRNICE

Nastavení vnitřních směrnic v souladu se zákonnými normami v režimu online

PROCESY NÁKUPU, ZÍSKÁVÁNÍ ZDROJŮ
A ŘÍZENÍ DODAVATELŮ


CENTRALIZACE NÁKUPŮ


VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ


SPRÁVA MAJETKU

REFERENCE

REFERENCE

"Hodnotím služby a přístup jako vysoce profesionální, samostatný a bezproblémový při plnění našich náročných požadavků v hotelnictví a gastronomie. Doporučuji spolupráci s S.M.A."

Ing. David Zamrzla,
Jednatel firmy CHR

PROCESY ŘÍZENÍ RIZIK,
BEZPEČNOSTI, KVALITY

AUDIT

AUDIT

STANDARDY KVALITY

STANDARDY KVALITY

ETICKÉ KODEXY

ETICKÉ KODEXY

KONTROLING

KONTROLING

razítko

PROCESY KORPORÁTNÍHO ŘÍZENÍ A DALŠÍ

MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ

MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ

HR - ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ

HR - ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ

VEDENÍ INFORMACÍ

VEDENÍ INFORMACÍ

MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ

MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ

KONTROLA PLNĚNÍ

KONTROLA PLNĚNÍ

ORGANIZACE NÁSTUPŮ A VÝSTUPŮ

ORGANIZACE NÁSTUPŮ A VÝSTUPŮ

HLÍDÁNÍ LHŮT A TERMÍNŮ

HLÍDÁNÍ LHŮT A TERMÍNŮ

JEDNÁNÍ S INSTITUCEMI

JEDNÁNÍ S INSTITUCEMI

Hotel Jizerka 4
DORLAND
Country Hotels & Restaurants
Hotel Mědínek

NÁŠ TÝM SESTÁVÁ Z PROFESIONÁLŮ S DŮRAZEM NA VZDĚLÁNÍ A ZKUŠENOSTI

Lucie
Lucie
Češpivová

Předsedkyně představenstva

Eva
Eva
Březovská

Office manager a vedoucí kontrolingu

Kateřina
Kateřina
Jeřábková

Specialista kontrolingu

Lucie
Lucie
Nobilisová

HR manažer

Napište nám
Kontakty

S.M.A., a.s.

Sabinova 707/7
130 00 Praha 3, Žižkov
tel.: +420 222 782 747
IČ: 25075268
DIČ: CZ25075268

email: sma@sma.cz

Bankovní spojení: 1714002424/0600
Zapsána v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze, oddíl B, vložka 4269

Informace k ochraně osobních údajů (GDPR) ke stažení zde.

V roce 2020 získala firma S.M.A., a. s. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha - pól růstu ČR a čerpanou přes druhou výzvu Pražského voucheru na inovační projekty (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_025/0000605). Podpora byla mířena na účast firmy S.M.A., a.s. na projekt „ ́Vývoj informačního systému zaměřeného na management a podporu obchodního procesu více společností současně “ v Praze za účelem propojení nabídky outsorcingu back office služeb a personalistiky s implementací příslušných softwarových modulů pro malé a střední podniky. Očekávaným výstupem je přicházet na trh s novými službami, které pomohou zefektivnit správu malých a středních podniků.
Projekt "Vývoj informačního systému zaměřeného na managementem a podporu obchodního procesu více společností současně" spolufinancován Evropskou unií.

spolufinancováno Evropskou unií